UWAGA!!!

W związku z niewielkimi trudnościami technicznymi tapety można pobierać bezpośrednio z albumu na picasa lub google. Wystarczy kliknąć galerię powyżej. Za utrudnienia przepraszam. Nowe tapety jakie powstaną będą się pojawiały już prawidłowo.


Chciałbym prosić osoby które korzystają z tapet, bloga, znajdują tutaj choć trochę motywacji, aby okazały dla samego celu niewielkie podziękowanie. Wystarczy przy każdej wizycie kliknąć w jakąkolwiek reklamę aby wesprzeć ideę inspirujących tapet. Blog działa od 2011 bez żadnych celów finansowych. Korzyści z reklam pozwolą na rozwój i motywację do dalszego tworzenia tapet. Robię to dla Was! Z serca wielkie dzięki!

sobota, 3 września 2011

Prokrastynator czy leń????

Witam Cię serdecznie po raz kolejny. 
Dzisiaj chciałbym się zając czymś co wczorajszego dnia dało mi dużo do myślenia. Czy kiedyś obiło Ci się o uszy słowo prokrastynacja albo prokrastynator? Nie? Już Ci tłumaczę o co chodzi.

Z definicji Prokrastynacja lub zwlekanie (z łacprocrastinatio – odroczenie, zwłoka) – w psychologii: patologiczna tendencja do nieustannego przekładania pewnych czynności na później, ujawniającą się w różnych dziedzinach życia.Natomiast Prokrastynator ma problemy z zabraniem się do pracy i odkłada jej wykonanie, zwłaszcza wtedy, gdy nie widzi natychmiastowych efektów.

Czy wiedziałeś że to jest choroba a nie lenistwo? :) Ale nie masz się co cieszyć za w czasu. Czy aby na pewno to nie lenistwo? :)Aby nie zapełniać bezmyślnie postu kieruję Cię tutaj do przybliżenia sobie objawów tej niedawno odnalezionej choroby: Prokrastynacja.

Jednak nie możemy zwalać wszystkiego co się dzieje w naszym życiu na na jakąś tam chorobę. Pamiętaj że jeśli jesteś chory to trzeba się leczyć. Ja sam bym siebie przypisał do tej choroby w 100% jednak to jest najprostsza linia oporu. Każdy człowiek żyjący na ziemi odpowiada za swoje czyny, decyzje, lenistwo też. Wczoraj czytając opis choroby prokrastynacji uświadomiłem sobie że mimo iż pasuję do tego to postanowiłem z tym walczyć. Stosuję techniki organizacji, żeby niczego nie zapomnieć i nie ODŁOŻYĆ NA PÓŹNIEJ! Staram się motywować do pracy, wykorzystywać czas do nauki zarządzania samym sobą. Ty też spróbuj. W szczególności polecam czytać książki które bardzo mi pomogły. Jakie to książki?? Na moim newsletterze polecam super publikacje, ale i daję darmowe materiały z których sam korzystałem i korzystam nadal. Jeśli chcesz się zapisać i UCZYĆ SIĘ zapraszam. Po prawej stronie masz bardzo prosty formularz zgłoszeniowy. Wystarczy IMIĘ i E_MAIL. 

A poniżej zamieszczam kolejne INSPIRUJĄCE TAPETY :)




Chciałbym jeszcze wam przypomnieć że pomaganie innym to też bardzo ważny czyn więc klikajcie ile możecie, ale tylko jeden raz dziennie. Postaram się Wam przypominać o tym każdego dnia!!! 

A dzisiaj natrafiłem na pewien ciekawy materiał Michała Graszy pod tytułem: "5 faktów o naszym mózgu"

To na dzisiaj wszystko.
Pozdrawiam Przemek Zacheja


2 komentarze:

  1. Wg mnie zdecydowanie LEŃ! Studiuję psychologię, więc teoretycznie powinnam się zgodzić z naukowcami i zaakceptować "naukowe" zjawisko prokrastynacji... ale mam też własny rozum, logikę i osobiste doświadczenia :)

    Ten banner wyświetlający się na cały ekran przy wejściu na Twojego bloga jest straszny...

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam.
    Dziękuję za pierwszy komentarz do mojego bloga, to bardzo cenne dla mnie. A baner startowy zostanie zniesiony... dzięki za uwagę :)Wracając do tematu. Ja też uważam że każdy odpowiada za siebie, dzięki temu że choroba została "zarejestrowana" przez naukowców, ludzie mogą mieć na co zwalić winę za swoje niepowodzenia.

    OdpowiedzUsuń