UWAGA!!!

W związku z niewielkimi trudnościami technicznymi tapety można pobierać bezpośrednio z albumu na picasa lub google. Wystarczy kliknąć galerię powyżej. Za utrudnienia przepraszam. Nowe tapety jakie powstaną będą się pojawiały już prawidłowo.


Chciałbym prosić osoby które korzystają z tapet, bloga, znajdują tutaj choć trochę motywacji, aby okazały dla samego celu niewielkie podziękowanie. Wystarczy przy każdej wizycie kliknąć w jakąkolwiek reklamę aby wesprzeć ideę inspirujących tapet. Blog działa od 2011 bez żadnych celów finansowych. Korzyści z reklam pozwolą na rozwój i motywację do dalszego tworzenia tapet. Robię to dla Was! Z serca wielkie dzięki!

poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Świat jest jedną wielka maszyną.




***

Po przeczytaniu tej książki zrozumiałam, jak żyć, aby „Moja szklanka” była zawsze do połowy pełna. Autorka w prosty i ciekawy sposób opisuje otaczający nas świat oraz ludzi, którzy są jego nieodłączną częścią. Znalazłam tam historie, czasem dziwne, czasem trudne, a czasem banalne, które niejednokrotnie przypominały moje własne, ale sposób spojrzenia oraz rozwiązania z pewnością był inny od mojego. Każda opowieść jest podana wraz z krótką analizą oraz radami, co powoduje, że mogłam sama zrozumieć, jak podejść do problemu, aby znaleźć sposób na wyjście z impasu. Jednak najbardziej w całej książce spodobały się ćwiczenia, które są bardzo ciekawe i pozwalają wiele zrozumieć. Tym samym uświadomiłam sobie, jakim jestem człowiekiem, jakie cenię wartości i dlaczego czasem rezygnowałam z tego, żeby komuś było lepiej! Drugie, co wyciągnęłam z tej książki, to sposób patrzenia na życie, bo przecież chcę być szczęśliwa jak każdy, więc przestałam to odkładać i stałam się nowym, lepszym dla siebie człowiekiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz